سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حمایت از کالای ایرانی

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: یکی از مولفه ها و پیش نیازهای تقویت اقتدار نظام در عرصه های گوناگون، حمایت از کالای ایرانی و تقویت تولید ملی است.

سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروزه یکی از شاخصه های مهم قدرت یک کشور ، استقلال اقتصادی و تکیه بر توانمندی های درونی خود است و از همین روست که مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر مساله اقتصاد مقاومتی و اهتمام همه مردم و مسئولان برای تحقق آن تاکید کرده اند.

وی با اشاره به این که رغبت مردم برای خرید و مصرف کالای ایرانی باعث تقویت تولید داخل و حمایت از تولیدگران و صنعتگرانی ایرانی می شود، گفت: مقابله جدی تر با پدیده شوم قاچاق و واردات بی رویه و غیرضروری، همچنین تقویت زیرساخت های تولید ملی و افزایش کیفیت محصولات ایرانی از جمله بایسته هایی است که در سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد تا ما بتوانیم به تدریج ضعف های اقتصادی خود را در داخل مرتفع سازیم.

این تحلیلگر مسایل بین الملل ادامه داد: حقیقتاً چنانچه کشوری به دنبال اقتدار خود است، می بایست حمایت از کالای تولید داخل را در دستور کار خویش قرار دهد و در این خصوص کوتاهی و سستی نداشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد از سال 91 مقام معظم رهبری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و مصرف کالای ایرانی حساسیتی را در بین آحاد مردم و مسئولان برای ارتقای اقتصاد کشور ایجاد کردند و امسال نیز با در راستای همان مباحث، بر لزوم حمایت از کالای ایرانی مطالبی تاکید فرمودند و این که مردم و مسئولان پیام شعار سال هستند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha