جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: غربی ها می خواستند با صحنه سازی دروغین، به اهداف مورد نظر برسند، ولی این بار هم با ساقط کردن موشک های آنها توسط سوریه و حضور مردم این کشور در خیابان ها و حمایت از رئیس جمهور خود، بار دیگر تیر کشورهای مرتجع به سنگ خورد.

حجت الاسلام علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، به تحولات منطقه و حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به کشور سوریه اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از حمله به  سوریه زمین گیر کردن این کشور و تجزیه آن و بعد از سوریه، عراق بوده است.

وی افزود: اینها به هیچ کدام از اهداف خودشان نرسیدند و با این که داعش را به وجود آوردند و از پول کشورهای عربی مانند رژیم خبیث سعودی استفاده زیادی کردند، در این راه باز هم ناکام ماندند و شکست تلخی از جبهه مقاومت دریافت کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:در شرایطی که دولت سوریه تروریست ها را از اکثر مناطق اخراج و استحکام ویژه ای پیدا کرد، این مسئله برای آمریکا و کشورهایی مانند فرانسه و انگلستان بسیار گران و تلخ تمام شد.

وی تصریح کرد: آمریکا و ایادی دست نشانده او در منطقه به  نحوی خواستند شکست خود را جبران کرده و تلاش می کنند تا توجیهی برای حمله خود فراهم نمایند و همان طور که حمله به عراق را وجود سلاح های شیمیایی بهانه کردند، در حمله به سوریه هم این بهانه را به وجود آوردند و صحنه ای ساختند و از آن تصویربرداری کردند تا این اتهام را به دولت سوریه وارد نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: غربی ها می دانستند که این موارد بهانه ای بیش نیست و باید صحنه سازی دروغین انجام داده تا به اهداف مورد نظر برسند، ولی این بار هم با ساقط کردن موشک های آنها توسط سوریه و حضور مردم این کشور در خیابان ها و حمایت از رئیس جمهور خود، بار دیگر تیر کشورهای مرتجع به سنگ خورد.

وی در پایان گفت: رژیم سعودی چون استقلال سیاسی ندارد، ناچار است وابستگی خود را به آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی حفظ نماید، چرا که این خوف را دارد که اگر حمایت آمریکا و این کشورها از او برداشته شود، ساقط شود، البته چنین روزی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha