جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری حمله آمریکا و متحدانش به سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: استکبار جهانی در سوریه دنبال تکرار تاریخ عراق هستند، حمله به سوریه حمله به سالمیت یک کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله آمریکا و متحدانش به سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: استکبار جهانی در سوریه به دنبال تکرار تاریخ عراق است و حمله به سوریه حمله به حاکمیت یک کشور است و این جنایت غیر اخلاقی، عیر قانونی و نشان دهنده دشمنی آمریکا با انسانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری سازمان همکاری اسلامی را شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش دانست و گفت: سازمان همکاری اسلامی خود با سکوت در جنایات آمریکا در سوریه شریک جرم قدرت ها حنایتکار شده است،

وی افزود: قبل از وجود داعش در سوریه هم سوریه را متهم به داشتن سلاح شمیایی کرده بودند و سوریه همیشه به تیم های تحقیق خوش آمد گفته است، اما این قدرت ها به جای تحقیقات، داعش را درست کرده و به سوریه اعزام کردند.

او در ادامه گفت: حمله به مردم سوریه به بهانه استفاده از سلاح شمیایی از طرف سه قدرت جهانی غیر عاقلانه است و این در حالی است که سوریه به علت جنگ طولانی گرفتار قطع دارو و خوراک است.

وی افزود: کل جامعه عرب در حال جنگ هستند و سکوت مرگبار سازمان همکاری اسلامی بسیار نگران کننده است و عملا این سازمان ناکارآمد شده است و وقت آن رسیده که برای سربلندی اسلام و مبارزه با استکبار، مسلمانان بیدار و متحد شوند و باهم به آمریکا و اسرائیل و متحدانش جواب کوبنده بدهند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha