پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مبلغان گروه تبلیغی یاس نبی با آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به آیه «وَ لَنْ تَرْضي‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصاري‏ حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» گفت: دشمنان اسلام هیچ گاه از مسلمانان راضی نمی شوند تا اینکه از آنها تبعیت کنند همانند آل سعود که امروز یهودی شده اند و ادعای اسلام دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در دیدار تعدادی از بسیجیان بیان داشت: استکبار جهانی همانند گرگی است که به هر بهانه ای می خواهد به دیگران ضربه بزند.

وی تصریح کرد: بهانه های متفاوت آمریکا و هم پیمانان آنها اعم از سلاح هسته ای، پشتیبانی از تروریست و سلاح شیمیایی که بهانه جدید آنها است برای ضربه زدن به جبهه حق است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به آیه مبارکه  «وَ لَنْ تَرْضي‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصاري‏ حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» گفت: دشمنان اسلام هیچ گاه از مسلمانان راضی نمی شوند تا اینکه از آنها تبعیت کنند همانند آل سعود که امروز یهودی شده اند و ادعای اسلام دارند.

وی در ادامه افزود: همه بهانه های آمریکا از سر زور گویی اوست و می خواهد با زور پوشالی خود جبهه حق را که مرکز ثقلش ایران است را تضعیف کند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: نباید حرف آمریکا را باور کنیم و فکر کنیم آنها برای سلاح شیمیایی و حمایت جامعه بشری به سوریه حمله کرده است بلکه آمریکا به دنبال ضربه زدن به جبهه حق با بهانه های متفاوت است.

وی در ادامه افزود: آمریکا و هم پیمانانش از اسلام و ایران اسلامی ضربه های فراوانی خورده به همین سبب با هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به جبهه اسلام است.

وی در پایان گفت: با توجه به فعالیت های عوام فریبانه آمریکا و کشور های هایی همچون آل سعود متاسفانه آنچه که در جوامع بشری آسیب می بیند فرهنگ انسانی است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha