جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، خدمت به مردم را عبادت دانست و تصریح کرد: مسئولان با عملکرد و روحیه جهادی ضعف ها را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند و سبب خرسندی ملت، رهبر معظم انقلاب و نا امیدی دشمنان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در دیدار با اعضای شورای شهر همدان، گفت: در عالم بشریت هیچ کس به اندازه حضرت زینب(س) برای حمایت از انسان ها فعالیت نکرده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خدمت به خلق، ابراز داشت: خدمت به خلق به منزله خدمت به باری تعالی محسوب می شود و فعالیت برای نظام اسلامی یک توفیق الهی است.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: افراد زیادی برای فعالیت در شورای شهر اقدام کرده اند و از این میان، شما عزیزان انتخاب شده اید و باید نسبت به این توفیق الهی شکرگزار بوده و شکرگزاری در این زمینه خدمت به خلق است.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان افزود: خدا را شاکر هستیم که با طرح ها و برنامه های شما عزیزان در راستای پیشرفت شهر حرکت می کنیم و بنده در این مدت ندیدم کسی از اهالی شهر از شورای شهر انتقاد داشته باشند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ما وظیفه داریم که نسبت به نقاط قوت، افراد را تشویق کنیم و نسبت به کمی ها تذکر دهیم، استان همدان بدنه ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این در حالی است که جهان نگاهش رو به کشور ایران است و به دنیال عیب جویی از این نظام الهی است.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام از موفقیت های نظام اسلامی نگران هستند و اگر ما ضعفی داشته باشیم، دشمنان همچون اغتشاشات اخیر سوء استفاده خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: فعالیت جهادی و از بین بردن ضعف های داخلی سبب خرسندی ملت، رهبر معظم انقلاب، نا امیدی دشمنان و در نهایت رضایت امام زمان(عج) خواهد شد.

وی در پایان سرمایه گذاری بر روی کار های فرهنگی را یکی از عمده وظیفه مسئولان دانست و گفت: سرمایه گذاری در مسأله دین به ویژه نماز جمعه و مساجد از وظایف مسولان به شمار می رود و این کار سبب از بین رفتن مشکلات جامعه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha