جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر طرح ارامش بهاری در امام زادگان اجرا می شود و مردمی که از این طرح استفاده می کنند و بهره دینی می برند همه مسؤولان این طرح در اجر اخروی و دنیوی این کار جهادی شریک می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در جمع مسؤولان بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری بیان داشت: اگر امامزادگان و نسل اهل بیت(ع) نبودند امروز اثری از اسلام و تشیع نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت حضور امامزادگان در جای جای ایران تصریح کرد: مجاهدت های فرزندان اهل بیت(ع) سبب شد تا امروز ایران اسلامی دارای فرهنگی اصیل و سبک صحیحی از زندگی اسلامی باشد.

امام جمعه همدان گفت: من از آیت الله خزعلی شنیدم که اهل ترکمن صحرا و اهل سنت خطه شمال شرق کشور با توسل به اهل بیت(ع) و فرزندان ایشان به حاجت خود می رسند.

وی افزود: زمانی که در ایران اسلامی افراد ظالم و غاصب حکومت می کردند، این افراد ظلم های فراوانی نسبت به فرزندان اهل بیت(ع) و علمای اسلام انجام داده اند.

 آیت الله طه محمدی گفت: طرح ارامش بهاری که در امامزادگان اجرا می شود و مردمی که از این طرح استفاده می کنند و بهره دینی می برند همه مسؤولان این طرح در اجر اخروی و دنیوی این کار جهادی شریک می شوند.

وی افزود: مسؤولان اوقاف و امور خیریه باید در طرح ارامش بهاری از مبلغان توانمند و مناسب برای این طرح استفاده کنند و مسؤولان بقاع متبرکه باید با اخلاق خوش میزبان میهمانان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: مساله امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین وظایف متولیان طرح آرامش بهاری است بدین سبب باید مسؤولان  با شیوه اسلامی این امر واجب را عملی کنند.

وی در پایان گفت: همه مردم باید این را بدانند که بقاق متبرکه همانند حرم اهل بیت(ع) مکان هایی الهی هستند و رونق این مکان ها وظیفه دینی همه ما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha