جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفیر آمریکا در بحرین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی اظهارات متملقانه جاستین سیبیریل سفیر جدید آمریکا در بحرین در مراسمی که در سفارت این کشور با حضور مسئولان آل خلیفه برگزار شد، جریان الوفاء و جنبش حق بحرین با صدور بیانیه ای مشترک اظهارات سفیر آمریکا در این مراسم را که به مناسبت سالروز استقلال آمریکا برگزار شده بود، محکوم کردند و آن را در راستای حمایت از رژیم ظالم آل خلیفه دانستند.

این دو جریان انقلابی ادامه دادند: حضور هفتاد ساله نیروهای دریایی آمریکا در بحرین و همکاری میان مسئولان آمریکا و رژیم آل خلیفه نشان دهنده حمایت آمریکا از رژیم دیکتاتور و سرکوبگر بحرین علیه مردمی است که این رژیم و سیاست های تبعیض گرایانه و استبدادی آن را دوست ندارند.

در این بیانیه تاکید شده است: پایگاه های نظامی آمریکا در بحرین غیر قانونی است و تهدید ثبات و امنیت کشورهای منطقه به شمار می شود و بر خلاف اراده ملت بحرین است.

جریان الوفاء و  جنبش حق تاکید کردند: حمایت آمریکا از رژیم آل خلیفه حمایت از رژیمی دیکتاتوری است که مرتکب نقض حقوق بشر می شود و هزاران شهروند بحرینی را در زندان ها اسیر ساخته یا تبعید کرده و تنها حاصل مردم از چنین رژیمی، درد و رنج است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha