پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشدید محاصره نظامی آیت الله عیسی قاسم در بحرین

حوزه/ محاصره نظامی آیت الله عیسی قاسم در منزل ایشان در شهرک الدراز همچنان ادامه دارد و وارد سیصد و سی و چهارمین روز شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محاصره نظامی آیت الله عیسی قاسم در منزل ایشان، در شهرک الدراز همچنان ادامه دارد و وارد سیصد و سی و چهارمین روز شده است.

نیرو های رژیم آل خلیفه موانع اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم، به موازات موانع و محدودیت هایی که در اطراف شهرک الدراز وجود دارد، افزایش داده است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که منزل آیت الله عیسی قاسم با موانع بتنی و سیم های خاردار محاصره شده است.

 فعالان می گویند: هدف از این محاصره و ایجاد محدودیت مداوم مقابل منزل آیت الله قاسم، منزوی کردن آیت الله قاسم و جدا کردن کامل ایشان با اطرافیان است.

مردم بحرین با نوشتن شعار بر روی موانع بتنی و تداوم عملیات میدانی که از سوی جوانان انقلابی صورت می گیرد، با محاصره آیت الله قاسم مخالفت کردند.

آیت الله عیسی قاسم در طول دوره محاصره بار ها سلامت ایشان به خطر افتاد به ویژه از زمانی که به تحصن کنندگان مقابل منزل آیت الله قاسم حمله شد و پنج نفر از مردم بحرین به شهادت رسیدند.

به گفته فعالان، علی رغم محکومیت بین المللی اقدامات انتقام جویان رژیم آل خلیفه، این رژیم با پوشش آمریکا و انگلیس به تجاوزات خود ادامه می دهد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha