جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مسئولین باید دست از حاشیه پردازی برداشته و به فکر مبارزه جدی با فساد و رانت خواری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین، گفت: رسانه ها امروز از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و باید رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به شعار سال اشاره کرد و افزود: باید تمام مسئولین و مردم در رابطه با حمایت از کالای ایرانی تلاش کرده و زمینه رشد و توسعه و تعالی جامعه را فراهم آورند.

وی در ادامه با تاکید بر این که مسئولین باید دست از حاشیه پردازی برداشته و به فکر مبارزه جدی با فساد و رانت خواری باشند، اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولین به جای اینکه در فکر وحدت، تقویت کشور و رفع گرفتاری های مردم باشند، به مسائل حاشیه ای می پردازند و مطالبی در روز ارتش در رابطه با سپاه مقتدر و حافظ امنیت این کشور بیان شد که زیبنده نبود.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس نظام انقلاب اسلامی ایران تاکنون سپر بلای ملت و نظام بوده و هر مشکل و تهدیدی که در مقابل ملت و این سرزمین پیش آمد، سپاه پاسداران بود که در خط مقدم خود را فدای انقلاب و ارزش های دینی کرد.

وی ادامه داد: یکی از سرمایه های بزرگ سپاه پاسداران اعتماد مردم و ولایت مطلقه فقیه به این سبز پوشان و سازمان ارزشی و معنوی است و به کوری دشمنان انقلاب، سپاه مقتدرتر و مجهزتر از گذشته در مقابل دشمنان می ایستد و از مردم و انقلاب در مقابل هر تهدیدی دفاع می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امروز جنگ اصلی که دشمنان به راه انداخته اند، جنگ اقتصادی است و می خواهند از این مسئله به ارکان نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد نمایند که باید هوشیار باشیم.

در این جلسه، حجت الاسلام خلج به عنوان رابط سازمان بسیج رسانه استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha