چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام خدابنده لو

حوزه/ مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین در جمع طلاب، تصریح کرد: انسان اگر به حقیقت حیات پی نبرد و از سرچشمه قرآن کریم ننوشد به طور قطع در بازار دنیا غرق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزین، حجت الاسلام هادی خدابنده لو صبح امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان قزوین، گفت: قرآن برای کسی که در جستجوی اسلام و کرامت انسانی است، نقشه راه است، لذا نباید در عالم دنیا خود را ارزان بفروشد و از قرآن کریم غفلت کند.

وی با بیان این که قرآن به عنوان کلام الهی انسان را پرواز داده و او را به توحید می‌رساند و اشرف کرامات را نصیب انسان می‌کند، افزود: انسان اگر به حقیقت حیات پی نبرد و از سرچشمه قرآن کریم ننوشد به طور قطع در بازار دنیا غرق خواهد شد.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم به‌ سوی قرآن و عترت حرکت کردند و ما امروز شاهد حرکت های عظیم قرآنی هستیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فراوانی به جوانان در راستای فراگیری قرآن دارند.

حجت الاسلام خدابنده لو در پایان گفت: انسان بدون خداشناسی ارزشی ندارد و كسی كه خدا را نمی نشناسد و با خدا ارتباط نداشته باشد، هيچ است، بنابراين اگر همه عالم را در اختيار انسانی قرار دهند كه با خدا ارتباط نداشته باشد، هيچ ارزشی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha