پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر این که شهدا و جانبازان از جان خود گذشتند تا ایران و ایرانی سرافراز باشد، گفت: علم‏داران و پرچمداران انقلاب و پیشتاز حرکت مقدس دفاع از اسلام و ارزش‌‏های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز به جانبازان سرافراز نظام مقدس جمعوری اسلامی، با تاکید بر این که شهدای 8 سال دفاع مقدس جانشان را  تقدیم کردند، تا امروز ملت ایران از همه چیز برخوردار باشد، گفت: جانبازان همانند شمع فروزانی، صراط مستقیم و راه خداوند متعال و قرآن کریم را به همه مردم می‏‌نمایانند.

وی اظهار کرد: همسران و خانواده‌‏های جانبازان در جهاد در راه خدا که جانبازان در آن قدم گذاشتهاند، شریک هستند وامروز بخش اعظمی از مشکلات زندگی جانبازان را همسران و فرزندان آنها متحمل می‏‏شوند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه جانبازان، شهیدان زنده و اسناد افتخار ملت ایران هستند، عنوان کرد: تفاوت جانبازان و شهدا در این است که آخرین رشته ارتباط آنها با عالم خاک قطع نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: جانبازان با وجود نداشتن دست در بدن علم‏داران وپرچمداران  انقلاب و پیشتاز حرکت مقدس دفاع از اسلام و ارزش‌‏های اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین بیان داشت: جانبازان و ایثارگران در روزهای سخت نظام و انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادید تا امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان بدرخشد و مدافع کسانی باشد که مظلوم واقع شده اند.

وی به اقتدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به آن که فعالیت های سپاه با الهام از مکتب انقلاب اسلامی و برای تکرار انقلاب امام حسین(ع) و استمرار خط عاشوراییان بوده و است، جای پای آن ها در لحظه لحظه های غرور آفرین وطنمان دیده می شود.

وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطر عظیمی برای ابرقدرت های جهان چون آمریکا، انگلیش و اسرائیل بوده و دامن پاسداری از این هدیه الهی و آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی، امام مهدی(عج) نیز گسترده است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: پاسداران شجاع و آگاه سپاه در ‌هشت سال جنگ تحمیلی نیز نمادی از ایمان و ایثار شدند و از نخستین روز تهاجم ارتش بعث تا پایان جنگ در کنار نیروهای ارتش و دیگر سازمان‌های نظامی ایران در برابر دشمن متجاوز ایستادند و تابلوهایی ماندگار از حماسه و فداکاری و وفاداری به آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha