سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام خدابنده لو

حوزه/ معاون قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین گفت: بهترین معارف دینی در قرآن کریم ذکر شده و طلاب حوزه های علمیه باید نسبت به یادگیری معارف و مفاهیم قرآنی اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام هادی خدابنده لو، معاون قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین، ظهر امروز در دومین نشست شورای عالی قرآنی حوزه علمیه استان قزوین، که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهر برگزار شد، اظهارداشت: طلاب حوزه‌های علمیه درس‌هایی که می‌خوانند مقدمه تبلیغ دین بوده و بهترین معارف در قرآن کریم ذکرشده است؛ از این رو طلاب علوم دینی باید وقت بیشتری را جهت انس با این کتاب آسمانی اختصاص دهند.

حجت‌الاسلام خدابنده لو، خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتابی است که در همه ابعاد زندگی، فردی، خانوادگی، سیاسی و ابعاد دیگری دارای رهنمودهای ارزشمند و گران‌سنگی است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز هر طلبه‌ای در فهم قرآن توانمندتر باشد بیشتر می‌تواند مخاطبین خود را از معارف عمیق آن بهره‌مند سازد.

وی ادامه داد: تمام فعالیت‌ها و آموزه‌ای قرآنی مقدمه‌ای برای فهم کلام الهی است که در فعالیت‌های اساسی در این زمینه‌ها باید مورد توجه طلاب در بخش مفاهیم و هم در بخش حفظ و قرائت قرآن قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خدابنده لو تصریح کرد: برخی از طلاب در رابطه با حفظ قرآن کریم و همچنین تجوید و اذان توانسته‌اند در کشور و در استان رتبه‌های خوبی را به دست آورده‌اند و حتی خود می‌توانند به دیگران نیز آموزش داده که جای شکرگزاری است.

معاون قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین گفت: بهترین معارف دینی در قرآن کریم ذکرشده است و طلاب حوزه‌های علمیه باید نسبت به یادگیری معارف و مفاهیم قرآنی اهتمام جدی نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha