پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ قرآن در کلام اهل‌بیت علیهم‌السلام تجلی کرده است و جامعه هرچه بیشتر با معارف اهل‌بیت(ع) به شکل واقعی آشنا شود، زمینه‌ی جهانی‌شدن اسلام و صدور انقلاب اسلامی بهتر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام هادی خدابنده لو در جلسه هماهنگی برنامه های قرآنی مدارس علمیه قزوین گفت: قرآن کریم در میان امت اسلامی به امانت گذاشته شده و همه ما وظیفه داریم تا در راستای پاسداری از این مصحف شریف تلاش کنند.

وی افزود: دین مبین اسلام و این کتاب آسمانی که از رسول خدا حضرت محمد (ص) به ما رسیده، تمامی زوایای زندگی بشر را تحت پوشش قرار داده است، تا جائی که در تمامی مسائل از خوردن و نوشیدن گرفته تا خوابیدن و رعایت بهداشت، و ... برنامه هایی را برای مسلمانان ارائه کرده است، پس اگر مردم  با دقت در دین مبین اسلام به مطالعه بپردازند در تمامی مراحل زندگی خود موفق خواهند بود.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین گفت: امروز قرآن کریم به عنوان امانتی الهی در دست امت اسلامی است و نبی مکرم اسلام(ص) در روزهای پایانی عمر شریفشان تأکید کردند که قرآن و عترت دو امانت نزد مسلمانان است که باید از آنها پاسداری کنند تا به سعادت برسند.

وی اظهار کرد: قرآن در کلام اهل‌بیت علیهم‌السلام تجلی کرده است و جامعه هرچه بیشتر با معارف اهل‌بیت(ع) به شکل واقعی آشنا شود، زمینه‌ی جهانی‌شدن اسلام و صدور انقلاب اسلامی بهتر فراهم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز بر توسعه برنامه های قرآنی در مدارس علمیه استان تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha