جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه حوزویان باید با علم و ترویج مبانی دینی و ارزشی و سیره ناب ائمه طاهرین(ع)، جامعه را از جهالت بیرون بیاورند، اظهار داشتند: مشکلاتی که در جامعه اسلامی وجود دارد بخشی ناشی از جهالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با بیان این که مهمترین رسالت حوزویان ابلاغ درست و صحیح سخنان اهل بیت(ع) است، گفتند: اگر زیبایی و محاسن کلام امام(ع) به درستی مردم انتقال داده شود، آنها قطعا عاشق اهل بیت(ع) خواهند شد.

ایشان با بیان اینکه حوزویان باید با علم و ترویج مبانی دینی و ارزشی و سیره ناب ائمه طاهرین(ع) جامعه را از جهالت بیرون بیاورند، اظهار داشتند: مشکلاتی که در جامعه اسلامی وجود دارد، بخشی ناشی از جهالت است.

معظم له با بیان اینکه کشوری می تواند پیشرفت کند که جهالت در آن نباشد، اظهار داشتند: یکی دیگر از رسالت های مبلغین حرکت بر اساس مقتضیات زمان است.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشتند: اگر مبلغ بر اساس زمان حرکت کند و اطلاعات درستی از مسائل روز داشته باشد، تاثیر گذاری آن هم دو چندان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha