جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی با بیان اینکه مسئولان عراق، با نزدیکی و گرم شدن تنور انتخابات از تأمین امنیت و ارائه خدمات به ملت غافل نشوند، از نامزدهای انتخاباتی خواست در تبلیغات خود با مردم راستگو باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق با بیان اینکه  مسئولان این کشور، با نزدیکی و گرم شدن تنور انتخابات از تأمین امنیت و ارائه خدمات به ملت غافل نشوند، از نامزدهای انتخاباتی خواست در تبلیغات خود با مردم رو راست و راستگو باشند.

ایشان در بیانیه هفتگی خود اشاره کرد: انتخابات بخشی از نظام سیاسی این کشور است و آن بر نظام اجتماعی عمومی تکیه دارد که بر اساس ارزش هایی مثل حق، عدالت و کرامت بنا نهاده شده است.

آیت الله مدرسی افزود: تک تک افراد ملت قبل از اینکه مسئولین را یک بار مورد حسابرسی قرار دهد، خود را ده بار محاسبه کند؛ چرا که خداوند متعال (لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم).(خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد، مگر ایکه خودشان تغییر بدهند).

این عالم عراقی در خصوص چگونگی انتخاب نامزدها گفت: روند انتخاب نامزدها باید بر اساس ارزش ها و شایستگی ها باشد و نه اینکه بدون معیار ها و استاندارها باشد.

آیت الله مدرسی افزود: جامعه ما بر دو پایه استوار است که یکی از آن ها نظامی سیاسی و دومی اعتقادات دینی مردم و دستاورد های تمدنی در طی قرن هاست و ما باید همیشه برای تحکیم این پایه تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha