پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف اشاره کرد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند و به توصیه های آیت الله سیستانی گوش فرا دهند، تمامی پروژه ها و توطئه های فشار علیه ملت خنثی خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف اشاره کرد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند و به توصیه های آیت الله سیستانی گوش فرا دهند، تمامی پروژه ها و توطئه های فشار علیه ملت خنثی خواهد شد.

وی افزود: امروز ملت آماده ورود به انتخابات پارلمان عراق است و انتظار می رود همگی در این رقابت مشارکت کنند و به قوانین شرعی، ملی و اخلاقی مقید باشند و متهم کردن همه فساد؛ در واقع اتهام تمامی ملت به فساد است.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر خطبه گفت: سخنانی که این روز ها در خصوص آزاد شدن بقایای رژیم سابق عراق با فشار بین المللی گفته می شود، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست؛ چراکه ثابت شده اینان در جنایت علیه ملت عراق دست داشته و در رژیم سابق کشتار هایی را علیه بشریت مرتکب شده اند.

حجت الاسلام قپانچی در خصوص مسائل منطقه ای نیز با اشاره به ۳۴ مورد بمباران یمن توسط جنگنده های آل سعود گفت: ترور صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن توسط جنگنده های رژیم آل سعود را به شدت محکوم می کنیم.

وهابیت مرد و رژیم تکفیری آل سعود در حال نابودی است

وی تاکید کرد: وهابیت مرد و رژیم قبیله ای و تکفیری آل سعود در آستانه نابودی است و ریاض شاهد تیر اندازی در داخل کاخ پادشاهی است.

حجت الاسلام قپانچی در خطبه دینی به سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان حضرت مهدی (عج) در نیمه شعبان و سالگرد انتفاضه شعبانیه عراق اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha