پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حجت الاسلام روحانی گفت: بهترین تبلیغ برای هر کالا مقبولیت و مرغوبیت آن می باشد و این نیز همکاری و همدلی همه افرادی که در تولید یک محصول دخیل هستند را طلب می کند.

حجت الاسلام یوسف روحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شناخت عمیقی که از اوضاع و شرایط جهان و کشور دارند توانستند با نامگذاری امسال گام مهمی را در جهت بهبود مسائل اقتصادی و معیشتی و نهایتا رونق کشور بردارند.

وی ادامه داد: ایشان با نامگذاری شعار امسال که به نوعی تکمیل کننده سال های گذشته بود به همگان گوشزد کردند که امروز همه ملت باید با تمام توان به میدان بیایند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر خلاف سال های گذشته که فقط مسئولان مورد خطاب ایشان بودند، امسال مردم را نیز مورد خطاب قرار دادند و همه عموم کشور را به حمایت از کالای ایرانی دعوت کردند.

وی به نقش مردم در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: مردم در دو جهت باید این موضوع را تعقیب و حمایت کنند، یکی قشری که تولید کننده هستند و قشر دوم نیز مردم مصرف کننده.

امام جمعه مریانج افزود: تولید کننده ها در گام اول به خاطر پیشرفت خود و کشور و در نهایت رضایت الهی باید کارها را به طور صحیح و به صورت استاندارد انجام دهند.

وی تاکید کرد: امروز دنیا دنیای رقابت است و اگر بخواهیم در این عرصه حضور موثری داشته باشیم باید با تولیدات خوب بتوانیم در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم  و با محصولات دیگر کشورها برابری کنیم.

حجت الاسلام روحانی نحوه رفتار مدیران صنایع را مهم توصیف کرد و گفت: مدیران شرکت ها باید خود را در تولید تک تک محصولات سهیم بدانند و اگر این روش عمومیت پیدا کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه به لزوم ساخت کالای با کیفیت اشاره کرد و گفت: بهترین تبلیغ برای هر کالا مقبولیت و مرغوبیت آن می باشد و این نیز همکاری و همدلی همه افرادی که در تولید یک محصول دخیل هستند را طلب می کند.

امام جمعه مریانج بیکاری را مادر تمام مشکلات عنوان کرد و گفت: هنگامی که مردم از کالای ساخت داخل حمایت کنند و از خرید مشابه خارجی آن امتناع ورزند می توان به راحتی با مشکل بیکاری مقابله کرد.

وی افزود: کشورهای دیگر که دارای فرهنگ غنی اسلامی نبودند توانسته اند این کار را انجام دهند و به این باور رسیده اند که باید به قدرت خودشان اتکا کنند.

حجت الاسلام روحانی، وظیفه دولت را مدیریت این امر دانست و گفت: دولت باید با مدیریت صحیح این روند را جهت دهد و شخصا در زمینه کارهای اقتصادی وارد نشود که مطمئنا آسیب خواهد دید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha