جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: مردم با خرید کالای ایرانی در سبد کالاهای مصرفی خود می‌توانند نقش اصلی را در حمایت از کالای داخلی ایفا کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: برای حمایت از کالای داخلی باید همه اعم از مردم، مسئولین و تولیدکنندگان و طلاب و روحانیون در این راستا تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین افزود: مسئولین با حمایت از تولیدکننده داخلی، نظارت بر واردات و اعمال محدودیت‌هایی در واردات سبب افزایش فروش محصولات داخلی در کشور شوند.

وی اظهار کرد: مسئولین با ارائه تسهیلات و مشاوره به تولیدکنندگان، نظارت دقیق بر کیفیت کالاهای داخلی و کنترل واردات می‌توانند نقش به‌سزایی را در پایین آمدن قیمت تمام شده کالاها و افزایش کیفیت آن‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام مهر آرا ادامه داد: با توجه به انتخاب حمایت از کالای داخلی به عنوان شعار و خط مشی سال، باید تولیدکنندگان از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و با برنامه‌ریزی در راستای فروش بیشتر با قیمت مناسب و افزایش کیفیت محصولات، سبب تشویق بیشتر افراد به خرید کالای ایرانی در سال جدید و حتی سال‌های آینده شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم با خرید کالای ایرانی در سبد کالاهای مصرفی خود می‌توانند نقش اصلی را در حمایت از کالای داخلی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از قبل زیرساخت‌هایی در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شده و امروز اذهان عمومی برای پذیرش حمایت از کالای داخلی آماده بوده و ان شاءالله امسال از شرایط موجود نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha