سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلیلی

حوزه/ امام جمعه سرد رود حمایت از کالا و تولید ایرانی را موثرترین راهکار مقاله با توطئه اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امام جمعه شهر سرد رود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی یکی از بهترین و موثرترین شیوه‌ های مقابله با توطئه اقتصادی دشمن برای ایران است.

وی افزود: یکی از راه‌های حمایت از کالای ایرانی توجه به تولیدکنندگان و رفع موانع تولید است، از جمله این موانع می توان به واردات بی ‌رویه و قاچاق کالا اشاره کرد.

امام جمعه شهر سردرود تصریح کرد: کشورهای صنعتی، پیشرفت ‌شان را مدیون توجه به تولید داخلی هستند که دولت ‌ها حمایت های ویژه ای از تولیدکنندگان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی، حل مشکل بیکاری را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: بایستی گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم تا مشکل بیکاری و اشتغال به حداقل برسد.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال سال جهش مهمی در امور اقتصادی و معیشتی کشور باشد، مردم نیز در تحقق این مساله، نقش تاثیرگذاری می توانند ایفا کنند که خرید و مصرف کالای ایرانی یکی از این راهکارهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha