پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برقراری

حوزه/ حجت الاسلام برقراری گفت: ما امروز در حوزه علمیه همدان جمع شده ایم تا مطالبات خود را بیان کنیم نخست اینکه دولت باید از معاهده NPT خارج شود و دوم اینکه انرژی هسته باید مانند قبل فعالیت خود را شروع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر ظهر امروز در تجمع انقلابی طلاب همدانی نسبت به مواضع آمریکا گفت: اگر انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست، بعید نبود که مردم در مساجد برای موفقیت دشمنان خدا همچون زمان پلهوی دعا کنند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب ایران حیاط خلوتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و دشمنان اسلام مسیر دین الهی را این گونه تحریف کرده بودند.

امام جمعه ملایر گفت: امام خمینی(ره) با نظام اسلامی جلوی دشمنی دشمنان اسلام را گرفت، نظام اسلامی ملت ایران را از رعیتی به عزت خود باز گرداند.

وی ادامه داد: از نگاه دیگر ملل ایران دارای 80 ملت مردم با سواد و با بصیرت و انقلابی است و این بزرگترین ثمره امام خمینی(ره) و انقلاب است و ما راه عزت را در انقلاب سرخ خمینی(ره) یافته ایم و این راه را تا انقلاب سبز مهدویت ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام برقراری اظهار کرد: تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی به ما نشان داده که ایستادگی سبب رسیدن به حق می شود، بر خلاف تفکر پوسیده ای که سازش با دشمن را راس کار خود قرار داده است.

وی افزود: ادبیات قرآن به ما آموزش داده است که باید در برابر سران کفر ایستادگی داشته باشیم تا آنها عقب نشینی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: اگر کسی در عالم سیاست با یهود و نصاری هم پیاله شده و گول چراغ سبز آنها را بخورد، ظالم است به این سبب که ولایت پذیری از ظلم خود نیز ظلمی بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: حضور انقلابی مردم در برابر عملکرد رئیس جمهور آمریکا در حقیقت لبیک به تعالیم قرآن است، زیرا دشمنان اسلام پایبند به هیچ عهد و پیمانی نیستند.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: ما از نافرجامی برجام نه ناراحت و نه خوشحالیم، بلکه امروز جمع شده ایم تا به جهان این مطلب را مخابره کنیم که هر کس به آمریکا اعتماد کند، باخته است و آمریکا نیز آرزوی مهار کردن قدرت موشکی ایران را به گور خواهد برد.

وی در ادامه بیان داشت: همانگونه که آمریکا در برجام قابل اعتماد نیست، اروپا نیز در این زمینه همچون آمریکا است و اعتماد به اروپا حماقتی بزرگ است.

وی در پایان گفت: ما امروز در حوزه علمیه همدان جمع شده ایم تا مطالبات خود را بیان کنیم نخست اینکه دولت باید از معاهده NPT خارج شود و دوم اینکه انرژی هسته ای باید مانند قبل فعالیت خود را شروع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha