جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که دغدغه مردم معیشت است، نه فیلتر شدن تلگرام، گفت: در موضوع فیلتر تلگرام آن همه سر صدا شد آیا در رابطه با گرانی کالا و ارز و اشتغال جوانان مسئولین چنین کاری را انجام دادند؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام با اشاره به موضوع فیلتر تلگرام، گفت: این شبکه پیام رسان خارجی در اخلاق، رفتار، مسائل اجتماعی و خانوادگی اثرات مخربی داشته و در آن بیشترین حمله به هویت اسلامی و ایرانی را انجام شده و خطری برای اصل انقلاب اسلامی است صهیونیست ها در پشت پرده آن را مدیریت می کنند.

وی با اشاره به این که در بسیاری از کشورهای که فضای مجازی به هویت آن جامعه ضربه وارد می کنند مسئولین آن کشور ورود پیدا کرده و شبکه ها را فیلتر می کنند، افزود: در ایران متاسفانه فیلتر شدن تلگرام خوشایند برخی از مسئولین نیست.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد : دغدغه مردم معیشت است نه فیلتر شدن تلگرام. مسئولین باید به فکر مشکلات معیشتی مردم، گرانی کالا ها و قیمت ارز باشند. در موضوع فیلتر تلگرام آن همه سر صدا شد آیا در رابطه با گرانی کالا و ارز و اشتغال جوانان مسئولین چنین کاری را انجام دادند؟!

حجت السلام والمسلمین  مرادبیگی بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری چندین سال است بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند و حول شعار های هر سال ایشان مسئله رفع مشکل اقتصادی مردم است آیا مسئولین برای تحقق این شعار فعالیت‌هایی انجام داده‌اند؟

وی یادآور شد: در بحث برجام هم همان طور که در ابتدای این مسئله مقام معظم رهبری گفتند به مذاکرات خوشبین نیستند، ولی آقایان اسرار کردند و نتایج آن را شاهدیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان گفت: برای شکوفایی اقتصاد کشور باید به اصل مسئله یعنی تکیه بر مردم، و حمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی پایبند باشیم تا اقتصاد کشور شکوفا می‌شود.

وی در پایان بر تقویت برنامه های اخلاقی و دانش افزایی برای خانواده های اساتید، روحانیون، طلاب و کارکنان مدارس علمیه استان ایلام تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha