جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: موضع گیری علما و مراجع جلیل القدر درباره اوضاع مملکت و مباحث اقتصادی و اجتماعی نشان می دهد که علما و مراجع همیشه در کنار مردم بوده اند و دغدغه آنها رفاه، دیانت، معنویت و... ملت است.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز روز آزمایش ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان و نیات پلید آنان است و بی شک پیروز این میدان، ملت مقاوم و همیشه در صحنه این مملکت خواهند بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به تهدیدات پوشالی دولت آمریکا و رییس جمهور بی سواد آن، گفت: تهدیدات پوشالی آمریکا سیگنال های عجز و ناتوانی این کشور در مقابل اراده ملت ایران است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تحریم ها و تهدیدات برای ملت ایرانی تازگی ندارد و به امری عادی تبدیل شده، بیان داشت: این ملت در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که به این سادگی در مقابل یاوه گویی هایی فردی ساده لوح و بی سواد هرگز تسلیم نمی شوند.

وی افزود: از یک سو دولت آمریکا ایران را به حمله نظامی تهدید می کند، روز دیگر درخواست مذاکره دارد، این تناقض در  گفتار و تصمیم گیری دولتمردان آمریکایی نشان از تزلزل در سیاست خارجی آنان داد، لذا ملت ایران بدانند که دشمن در مقابل آنان قادر به انجام هیچ کاری نبوده و نیست.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همگان به خوبی به یاد داریم که امام راحل آمریکا را کشوری عهدشکن معرفی می فرمودند و همه امروز به این فرموده امام خمینی(ره) رسیده ایم. آمریکا، به ویژه دونالد ترامپ، رییس جمهورش به صورت یکجانبه از برجام خارج شد و نشان داد بالعکس ژست دموکراتیکی که می گیرد، هیچ بویی از دموکراسی و مردم سالاری نبرده است و احترامی برای آرای سران دیگر کشور ها و حتی هم پیمانانش قائل نیست.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه تهدید آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران به دیگر کشورها، بلفی سیاسی بیش نیست، بیان داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران دروغ ها و بلف های زیادی را از سیاستمداران بی تدبیر آمریکا شنیده اند و این تهدیدات برای مردم ما خبر تازه ای نیست.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اقتدار نظامی و فراگیر شدن انقلاب ایران را مایه این همه ترس آمریکا و اذنابش عنوان کرد و گفت: ایران هشت سال در مقابل دنیای استکبار با دستان خالی ایستاد و نهایتا هم از این آزمون سربلند بیرون آمد، حال که ایران در بحث دفاعی به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان تبدیل شده، توانسته است که منافع سلطه طلبان و مستکبران را در تمام جهان به خطر بیندازد، لذا باید به این اقتدار و توانایی نیروهای مسلح کشور افتخار کرد.

وی اظهار داشت: دشمن به خوبی می داند هزینه ای که در جنگ نظامی برابر ایران خواهد پرداخت به حدی است که برایش به هیچ عنوان قابل جبران نیست، به همین دلیل با استفاده از تمام دسیسه ها به دنبال ایجاد ضعف و ناامنی در داخل کشور است، به همین منظور همه باید هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی خود را بیش از پیش تقویت نماییم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به موضع گیری برخی از مراجع و علمای کشور در بحث مسایل اخیر کشور، بیان داشت: موضع گیری علما و مراجع جلیل القدر درباره اوضاع مملکت و مباحث اقتصادی و اجتماعی نشان می دهد که علما و مراجع همیشه در کنار مردم بوده اند و دغدغه آنها رفاه، دیانت، معنویت و... ملت است.

دریایی با تاکید بر اینکه نباید هرگز فریب تبلیغات دروغین و شبکه های ماهواره ای شایعه پراکن دشمنان را بخوریم، گفت: دشمنان این ملت از هر ثانیه و دقیقه برای نفوذ به داخل کشور و سست کردن پایه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره خواهند برد، لذا باید در این اوضاع و احوال کشور و حتی جهان هوشمندانه و عاقلانه و منطقی رفتار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha