یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم

حوزه/ مشاور نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر این که هدف آمریکا سنگ اندازی در برابر اقتدار علمی و ملی ماست، تصریح کرد: هر کجا که غرب گراها ، لیبرال ها و نفوذی ها در راس کار نبوده اند، پیشرفت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر سرتیپ ناصر آراسته، شب گذشته طی سخنانی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم که در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر برگزار شد، با بیان این که شهدا مظهر عزت و افتخار این کشور هستند، ابراز داشت: در قرون اخیر اگر یک بررسی کنیم متوجه می شویم ، هیچ جنگ و خونریزی ای وجود نداشته مگر آن که غرب و غربی ها به نوعی در آن نقش داشته اند.

وی افزود: شاید جالب باشد که بدانید در یکی دو قرن اخیر، حدود دو سوم جنگ ها در غرب رخ داده و تنها یک سوم آن ها مربوط به شرق بوده است ، ضمن آن که در همین جنگ های شرق نیز رد پای غربی ها را می توان جستجو کرد.

این فرمانده نظامی همچنین با اشاره به قضایای اخیر برجام و عهدشکنی آمریکا با خروج از این پیمان گفت: واقعیت آن است که امروز دولت آمریکا دروغگو ترین دولت تاریخ است و با این همه با پررویی تمام خواستار راستایی آزمایی ایران شده و ایران را متهم به دروغگویی می کند

وی با بیان این که هدف آمریکا، تضعیف هر چه بیشتر قدرت نظامی و از بین بردن دانش هسته ای ایران اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان و در راس آن ها آمریکای جنایتکار باید بدانند که قدرت نظامی ایران متکی بر نیروی انسانی مومن و متعهد و مخلص است و البته ما در زمینه تجهیزات نیز پس از سال های دفاع مقدس به پیشرفت های بسیار خیره کننده ای رسیده ایم که خودش عامل هراس دشمن است اما قدرت اصلی ما به جوانانی از جنس شهید حججی هاست که مظهر عزت و اقتدار و عظمت ملت ما به شمار می روند.

امیر آراسته افزود: آمریکا تلاش می کند تا کشورمان وابستگی فنی و علمی به خارج داشته باشد و در این خصوص در مسیر اقتدار ملی ما سنگ اندازی می کند ، ضمن آن که با راه اندازی و تقویت شبکه های جاسوسی به دنبال ضربه زدن به منافع و امنیت ملی ماست.

وی با اشاره به این که از این منظر، تقویت لیبرال ها و غرب گرایان در ایران و نیز باج گیری از دولت های عربی برای ضربه به ایران از دیگر برنامه های جدی سران کاخ سفید است، گفت: نکته قابل توجه در خصوص مساله برجام این است که اعتراض و شکایت هرطرف باید به خود برجام ارائه شود و لذا ما باید از آمریکا به اروپا شکایت کنیم یعنی از ظالم به ظالم شکایت شود و این موضوع بی معنی است.

امیر آراسته همچنین با بیان اینکه غرب زدگان داخلی سربازان پیاده نظام آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا بخشی از برنامه هایش را به واسطه همین غرب زدگان و لیبرال ها دنبال می کند و چه در حوزه اقتصاد و چه فرهنگ و سیاست به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

 مشاور نظامی فرمانده کل قوا در خاتمه با تاکید بر این که هر کجا غرب گرایان و نفوذی ها در راس کار نبودند، ما در آن قسمت ها بیشترین پیشرفت ها را داشتیم، گفت: پیشرفت های ما در عرصه های نظامی و موشکی مرهون اتکای به توانمندی های داخلی و بهره گیری از استعداد و ظرفیت جوانان خودمان بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha