سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ بازدید مدیرکل روابط عمومی و بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران گفت: رسانه رسمی حوزه، آبرویی برای حوزه های علمیه است و خوشبختانه فعالیت های خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین علی مولایی در نشستی با سردبیر و دبیران رسانه رسمی حوزه های علمیه که در محل خبرگزاری حوزه انجام شد، اظهار داشت: موضوع توزیع و تولید خبر در حوزه علمیه خواهران تقریبا در گذشته قریب به صفر بود؛ اما بحمدالله گسترش اطلاع رسانی در این حوزه به خوبی پیشرفت داشته و روزانه قریب به 200 خبر در حوزه های علمیه سراسر کشور تولید می شود.

وی ابراز داشت: امروز رقابت خوبی در معرفی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در میان مدیران شکل گرفته و در حال حاضر خروجی های مناسبی دریافت می کنیم.

مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: نگاه ما به رسانه رسمی حوزه های علمیه، نگاه به مجموعه ای در مقابل خود نیست؛ بلکه اینگونه فکر می کنیم اگر خبرگزاری حوزه نباشد، توان چندانی در معرفی فعالیت های خود نداریم.

حجت الاسلام مولایی تصریح کرد: امروز نیازمند آن هستیم که خبرگزاری حوزه به موضوع حوزه علمیه خواهران ورود بیشتری داشته و اخبار بیشتری از این حوزه منتشر شود.

مدیرمسئول نشریه نمای حوزه بیان داشت: ورود جزئی تر به اخبار یکی از انتظاراتی است که از رسانه رسمی حوزه می رود؛ امروز شعار حوزه علمیه خواهران، مدرسه محوری است و امیدواریم اخبار مدارس علمیه به شکل بهتری انعکاس داده شود.

مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: امروز همچنین نیازمند گردهمایی مطبوعات حوزوی در کنار یکدیگر هستیم تا بتوانیم با همفکری بهتر و بیشتر انعکاس مناسب تری از دستاوردهای حوزوی داشته باشیم.

عضو شورای روابط عمومی مراکز حوزوی ابراز داشت: ما بعد از انقلاب اسلامی در معرفی فعالیت های علمی، تبلیغی، اجتماعی و ... حوزه و روحانیت فعالیت خیلی خوبی نداشته و باید کارهای بهتری صورت بپذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز تمام مدیران، روحانیون، طلاب و ... نیازمند سواد رسانه ای بوده و باید در این زمینه کارهای بهتری صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: رسانه رسمی حوزه، آبرویی برای حوزه های علمیه است و خوشبختانه فعالیت های خوبی در آن انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha