پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی روابط عمومی ‌ها را چشم و گوش ادارات دانست و گفت: روابط عمومی ها و روسای دفاتر مدیران می ‌توانند هم رئیس را عزیز و هم ذلیل کنند، اگر روابط عمومی خوب باشد می‌ تواند حتی ضعف مدیران را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل ‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار با مدیران روابط عمومی ادارات آذربایجان ‌شرقی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اداری و اجرایی، خاطرنشان کرد: همانگونه که مومن آینه مومن است و نسبت به برادر دینی خود باید هر عیبی را بدون سر وصدا بازگو کند روابط عمومی‌ ها نیز آینه تشکیلات هستند و اگر عیبی وجود دارد باید در رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ایناکه کار روابط عمومی بسیار سخت و در عین حال آسان است، عنوان کرد: مدیران و کارکنان روابط عمومی بسیار پرتلاش هستند و در عین حال اگر خوب کار کنند، کسی از آن ها تشکر نمی ‌کند اما اگر عملکرد بدی داشته باشند مورد تاخت و تاز هستند.

وی به مدیران روابط عمومی توصیه کرد: به همه خبرگزاری ‌ها، پایگاه‌ های خبری، روزنامه‌ ها و سایت ‌ها با یک چشم نگاه کنید نگویید چون فلان خبرگزاری با ما همراه نیست دعوت نکنیم این موضوع درست نیست، این موضوع که فلان رسانه راست یا چپ است را توجه نکنید و از همه اصحاب رسانه در برنامه‌ هایتان دعوت کنید.

رئیس شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی امیددهی را از رسالت های روابط عمومی ها دانست و خاطرنشان کرد: در عین حال که مشکلات را منعکس می ‌کنید به گونه‌ ای کار کنید که به جامعه امید داده شود، روابط عمومی ها برای مدیران خوش ظاهری نکنند که هیچ مشکلی وجود ندارد این خیانت به مدیر است، مدیری هم که عیوب را نمی بیند خائن است.

وی روابط عمومی ‌ها را چشم و گوش ادارات دانست و گفت: روابط عمومی ها و روسای دفاتر مدیران می ‌توانند هم رئیس را عزیز و هم ذلیل کنند؛ زیرا اگر روابط عمومی خوب باشد می‌ تواند حتی ضعف مدیران را برطرف سازد و آنان را عزیز کند و اگر برخوردشان با مردم خوب نباشد می ‌تواند تلاش‌ های مدیر را از بین ببرد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین آل ‌هاشم با اشاره به اینکه کار خبر و خبررسانی و به دنبال آن کار روابط عمومی‌ ها شبانه روزی و تتنش زاست، تصریح کرد: روابط عمومی ها و خبرنگاران هم باید در عروسی و هم در عزا حضور فعال داشته باشند این است که باید سعی شود کسانی که بهترین اخلاق حسنه را دارند در این پست حضور داشته باشند و روسا نیز برخورد روابط عمومی و انعکاس اخبار آنان را تحمل کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی بر ضرورت گسترش کارهای فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: چه بسا که این کار فرهنگی هزینه زیادی داشته باشد گاهی نیز کار فرهنگی هزینه‌ ای ندارد و با یک لبخند، یک تماس تلفنی و یا یک احوالپرسی ده‌ ها کار فرهنگی انجام می ‌شود.

وی در پایان خطاب به مدیران روابط عمومی تاکید کرد: در اقامه نمازهای جماعت ادارات با کارهای تشویقی می ‌توانید موفق عمل کنید، برنامه‌ تفریحی در نظر بگیرید که ختم یا شروع آن با نماز جمعه باشد اینگونه همه در کارهای خیر شرکت می‌ کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha