جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ برنامه های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان و تعطیلی مدارس علمیه همچنان در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در حال برگزاری است .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآنی برای طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و پایان کلاس های درسی حوزه، این مدرسه در ایام تابستان تعطیل نیست و برای طلاب کلاس های روانخوانی و روخوانی قرآن را برگزار می نماید.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه در اجرای برنامه های قرآنی این مدرسه طلاب به 10 گروه تقسیم شده اند، افزود: فعالیت های قرآنی طلاب با نظارت و تدریس 10 استاد با محوریت برنامه های روخوانی،روانخوانی،تسلط بر ترجمه قرآن،تقویت ادبیات عرب طلاب و اساتید و ... بصورت روزانه در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان کلید خورده و برنامه ریزی شده در طول سال استمرار داشته باشد، اظهار داشت: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در بین طلاب و اساتید می تواند در اجرای بهتر رسالت تبلیغی آنان در جامعه موثر باشد  و بازخورد تبلیغ در سطح جامعه را موثرتر نماید .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در طول ماه مبارک رمضان در این مدرسه را نیز از دیگر برنامه برای ارتقاء سطح سلامت و تفریح طلاب برشمرد و گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان نیز در طول ماه مبارک بین طلاب پایه های 1 تا 8  و اساتید پس از افطار برگزار خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha