جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رستمی

حوزه/ حجت الاسلام حشمتی گفت: مروز با توجه به شرایط سخت اقتصادی، افراد زیادی تنگدست هستند که دستگیری هرچند اندک از آنها دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان است.

حجت الاسلام حشمت رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، گفت: انجام هر کار خیری در ماه مبارک رمضان دارای ثواب و اجر فراوانی بوده و به فرموده پیامبر اعظم(ص) ماه رمضان بهترین ماه هاست و روزها و شبهایش شریف ترین ایام، نفس و خواب روزه داران تسبیج و انجام عبادت چند برابر ارزش دارد و ترک گناه در این ماه بهترین عمل محسوب می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، قرائت قرآن، دعا، دستگیری از نیازمندان، سرکشی از پدر و مادر و همسایه ها را از اموری عنوان کرد که در دین مبین اسلام به انجام آنها در ماه ضیافت الهی تاکید شده، افزود: خداوند در قرآن فرموده که در اموال انسان های مومن سهمی برای نیازمندان قرار داده شده و هر فرد موظف است آنرا پرداخت کند.

وی با بیان اینکه انسان مومن کسی است که با درایت بهترین عمل را در این ماه انتخاب کند، ادامه داد: امروز با توجه به شرایط سخت اقتصادی، افراد زیادی تنگدست هستند که دستگیری هرچند اندک از آنها دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان است.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین اعمال در ماه رمضان کمک به نیازمندان است و هر کسی در حد توان خود به هر میزان حتی اندک هم می تواند در این ماه به نیازمندان کمک کند. بدون شک دستگیری از نیازمندان به کاهش آسیب های اجتماعی هم کمک کرده و موجب می شود جامعه روند رو به رشدی را طی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha