پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ حجت الاسلام صیدی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، گفت: امام خمینی(ره)می فرموند «ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست»، براین اساس سعادت جامعه در تبعیت از امام خامنه ای است.

حجت الاسلام امین صیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه ۸۲ سوره اسراء «وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا/ و از قرآن، آنچه شفا و رحمت است برای مؤمنان، نازل می‌کنیم؛ و ستمگران را جز خسران (و زیان) نمی‌افزاید»، گفت: قرآن مایه شفاء و رحمت امت و انسان باید برای رفع عیوب و نواقص خود از قرآن استمداد بطلبد.

این استاد حوزه تصریح کرد: داروی معنوی و روحی قرآن مجید عمل به دستورات خداوند متعال برای اصلاح نفوس است، لذا در ماه رمضان با قرائت قرآن و تدبر در آن عامل به دستورات ائمه اطهار(علیهم السلام) باشیم.

حجت الاسلام  صیدی با بیان اینکه طلاب در قرائت و عمل به قرآن باید یک قدم جلوتر از مردم باشند، گفت: طلاب حوزه های علمیه باید از بهار قرآن نهایت استفاده را ببرند.

این استاد حوزه با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، افزود: امام خمینی(ره)می فرموند «ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست»، براین اساس سعادت جامعه در تبعیت از امام خامنه ای است.

وی در پایان با اشاره به سخنان امام خامنه ای که فرمودند «امروز، کشورهای اسلامی به‌دلیل عمل نکردن به قرآن گرفتار عقب ماندگی و تسلط کفار شده‌اند»، گفت: تنها راه بازگشت کشورهای اسلامی به عظمت و اقتدار جهانی، نزدیکی به منطق و زبان اصیل قرآنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha