شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهد قرآن

حوزه/ مسئول مرکز غیر حضوری مهد قرآن تصریح کرد: تعداد مربیان این مرکز ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و تاکنون ۳ هزار حافظ کل قرآن کریم در این مرکز آموزش دیده اند.

سید محمود چاوشی، مسئول مرکز غیر حضوری مهد قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: این مهد قرآن نخستین مرکز آموزشی حفظ قرآن کریم است.

وی افزود: این مرکز از سال 71 کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر 150 شعبه در 25 استان دارد.

چاوشی، پژوهش، تبلیغ، آموزش، ترویج، چاپ و نشر را محورهای کار مرکز غیر حضوری مهد قرآن برشمرد و عنوان داشت: ایجاد و گسترش کلاس های آموزشی جامعه قرآن در سراسر کشور از اهداف این مرکز است.

وی ادامه داد: مرکز غیر حضوری مهد قرآن قدیمی ترین مرکز در عرصه مهد قرآن است و تاکنون 500 هزار نفر در این مهدها آموزش دیده اند.

مسئول مرکز غیر حضوری مهد قرآن تصریح کرد: تعداد مربیان این مرکز 2 هزار و 500 نفر است و تاکنون 3 هزار حافظ کل قرآن کریم در این مرکز آموزش دیده اند.

وی در پایان بیان داشت: تمامی آموزش های مؤسسه توسط اساتید مجرب حفظ کل با مدرک تخصصی حفظ برگزار می شود. دوره هایی که در این مرکز برگزار می شود شامل کارشناسی حفظ، تثبیت حفظ، مسابقات داخلی و بین المللی ویژه تمام سنین و به صورت حضوری و غیر حضوری است.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha