جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 453923
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری کنگره شعر آیینی، آبان ماه سال جاری در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در نشست اصحاب رسانه استان قزوین به مناسبت روز تبلیغ و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ملامحمد رفیع قزوینی از شاعران برجسته و صاحب سبک در حوزه ادبیات آیینی است که برای نخستین بار کنگره ای برای بزرگداشت ایشان درنظر گرفته شد که دوم آبان ماه سال جاری در قالب دومین کنگره  شعر آیینی برگزار می‌شود.

وی افزود: مجموعه مقالات نخستین کنگره شعر آئینی به صورت کتابی تهیه شده و طی یک ماه آینده چاپ خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به این که مجموعه مخاطبان ما در طرح تابستانی و عمومی ۶۶۰۰ نفر خواهد بود و طرح مناطق آسیب پذیر ویژه ۱۶ منطقه در قزوین است، ادامه داد: پنج آسیب در اولویت پیشگیری و آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی است که طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، فساد و فحشا و سکونتگاه‌های غیررسمی جزو این موارد است.

حجت الاسلام نظری اظهارکرد: راه اندازی ۶۰ هسته فرهنگی جوان برای۱۸۰۰نفر، راه اندازی ۱۱۰ بوستان معرفت برای ۳۳۰۰ نفر در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان قزوین است.

وی در پایان با اشاره به این که یکی از اهداف ما در طرح تابستانی به دنبال این است که بخشی از نیازهای فکری و معنوی را برطرف کنیم، گفت: در  بخش ورزشی نیز متناسب با برنامه های سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت های مختلف ورزشی پیش بینی شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha