سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پیر معصوم حسین نقوی رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی)

حوزه/ پیر معصوم حسین نقوی در سخنرانی خود در در تجمع اعتراض آمیز به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) گفت: تخریب قبور بزرگان اسلام در قبرستان بقیع، جنایت نابخشودنی آل سعود عربستان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، تجمع اعتراض آمیز روز تخریب بهشت بقیع به رهبری فائزه نقوی رئیس جمعیت علمای پاکستان(نیازی) شاخه خواهران برگزار شد.

پیر معصوم حسین نقوی رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی) پیر معصوم حسین نقوی در سخنرانی خود در تجمع اعتراض آمیز به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) گفت: تخریب قبور پدر مادر پیامبر اسلام، حضرت خدیجه (س) همسر پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام حسن (ع)، امام جعفر صادق(ع)، امام زین العابدین (ع)، امام باقر(ع) و شخصیت های بزرگ اسلام، جنایت نابخشودنی عربستان بوده و هیچ مسلمانی آن را نخواهد بخشید.

رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی) افزود: تخریب بقیع موجب نابودی آل سعود خواهد شد و ما از کشورهای ایران، پاکستان و ترکیه انتظار داریم برای تعمیر بقیع به عربستان فشار بیاورند، زیرا این میراث اسلامی باید دوباره تعمیر شود و اهل سنت آماده هستند که بهشت بقیع را تعمیر کنند. جهان اسلام نیز از این فعل قبیح عربستان سعودی بسیار ناراحت هستند و عربستان نمی تواند نظریه شخصی و افراطی خود را به امت اسلامی تحمیل کند.

حسین نقوی گفت: مسلمانان با برگزاری تجمع و تظاهرات در 8 شوال روز تخریب بقیع را زنده نگه داشتند، چون در این روز به میراث بزرگ اسلام اهانت شده بود.

وی در ادامه گفت: توحید خداوند عقیده اساسی همه مسلمانان است و اهانت های عربستان به مقدسات اسلامی نابخشودنی است و انتقام این اهانت ها را پیامبر اسلام (ص) در روز قیامت خواهد گرفت، اما به عنوان مسلمان، ما هم وظایفی داریم و باید به وظیفه خودمان عمل کنیم، ما در برابر این ظلم بزرگ نباید ساکت نمانیم و برای تعمیر جنت بقیع باید به وظیفه شرعی خود عمل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha