پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کالای ایرانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری در شعارامسال علاوه بر مسئولین، مردم را نیز مورد خطاب خود قرار دادند و مردم باید نسبت به تولید داخلی عرق و تعصب بیشتری داشته باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در نشست موضوع حمایت از کالای ایرانی، در مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: همه کشورهایی که در عرصه صنعتی به توفیقات مناسبی دست یافته اند، ابتدا به حمایت از تولید داخلی توجه خاص داشته اند.

 وی افزود: انتظار می رود تولیدکنندگان نیز در پی کاهش قیمت تمام شده برای محصولات بوده و کالاهای تولیدی خود را با کیفیت بیشتری به بازار عرضه کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید در سال های باقی مانده تا سند چشم انداز با جدیت بکوشیم تا رتبه نخست اقتصاد منطقه را از آن کشور خود کنیم. این موضوع جز با یک جهش انقلابی برای تقویت تولید داخلی و استفاده مردم از کالای ایرانی در کنار افزایش صادرات محقق نمی شود.

 مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری در شعار امسال علاوه بر مسئولین، مردم را نیز مورد خطاب خود قرار دادند، و مردم باید نسبت به تولید داخلی عرق و تعصب بیشتری داشته باشند و با خرید کالای ایرانی از اشتغال جوانان و صنعت کشور حمایت کنند.

حجت الاسلام مهر آرا بیان کرد: امروز کشورمان به لحاظ تولید علم و فناوری و همچنین توان دفاعی-نظامی از جایگاه برجسته ای در سطح منطقه و دنیا برخوردار است و به لحاظ سیاسی نیز از موقعیت بسیار خوبی بهره مند هستیم.

وی اظهار کرد:  علت تاکید و تمرکز رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این موضوع، رسیدن کشور به قله اقتصادی منطقه مطابق با سند چشم انداز سال 1404 است.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری در واقع تعیین مسیر صحیح برای رشد و تعالی کشور و حرکت مردم و مسئولان به سوی توسعه و صلاح جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین با تاکید به این که همه ما باید از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم، بیان کرد: اگر ایشان نام سال را حمایت از کالای ایرانی گذاشته اند، یقیناً باید بر خود وظیفه بدانیم که مصرف از کالای ایرانی را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha