پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار اعضای شورای آموزش حوزه استان با امام جمعه کرمان

حوزه/ جمعی از اعضای شورای آموزش حوزه علمیه کرمان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در رابطه با ساماندهی طلاب سطح عالی حوزه استان گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جمعی از شورای آموزش حوزه علمیه کرمان با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و در رابطه با ساماندهی سطح عالی حوزه استان گفتگو و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان، در این دیدار، سامان دهی فارغ التحصیلان را جزو اولویتهای حوزه استان برشمرد و گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسات شورای آموزش چگونگی برنامهریزی در ساماندهی فارغ التحصیلان سطح مقدمات است که با توجه به برنامههای جدید حوزههای علمیه در حفظ طلاب در استانهای محل تحصیل، حوزه علمیه کرمان هم در صدد برنامه ریزی مناسب برای ایجاد فضا و شرایط برگزاری کلاسهای سطح عالی برای فارغ التحصیلان مقدمات است.

وی خاطر نشان کرد: البته کیفیت علمی و اخلاقی طلاب در این موضوع تاثیر بسزایی دارد و طبق برنامه به دنبال این هستیم تا با برگزاری مصاحبه درجه علمی این افراد تعیین گردد و درصورت نیاز به تقویت علمی طلابی که از کیفیت علمی لازم برخوردار نیستند، پرداخته شود.

در ادامه دیگر اعضای شورای آموزش حوزه استان در تایید و تکمیل سخنان حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی صحبت کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در کرمان نیز ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی طلاب سطح عالی، مدارس علمیه استان را از مدارس با کیفیت برشمرد و گفت: مدارس کرمان وضعیت مناسبی دارند، اما باید از این نیز بهتر شوند و ما به دنبال آن هستیم تا شرایط مدارس کرمان شرایطی ویژه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای جلو گیری از مشکلات قابل پیش بینی باید سطح عالی در حوزه کرمان پویاتر شود و کیفیت بهتری پیدا کند که برای این موضوع دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، همکاریهای لازم را با مدیریت حوزه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha