جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید معاون تبلیغ حوزه کرمان از جنوب کرمان

حوزه/ حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان از روستاهای طرح هجرت در جنوب استان کرمان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این منطقه تبلیغی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان از روستاهای طرح هجرت در جنوب استان کرمان بازدید کرد.

در طی این سفر که حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس تبلیغ حوزه علمیه کرمان نیز حاضر بود، معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان به دوازده روستای طرح هجرت شهرستانهای جیرفت و فاریاب سرکشی و از وضعیت تبلیغی این مناطق باخبر شد.

حجت الاسلام رضایی در رابطه با این سفر گفت: در طی این سفر و بازدید از روستاها، وضعیت زندیگی مبلغین، امکانات تبلیغی و کیفیت امور تبلیغی مبلغین مرود توجه قرار گرفت که در بعضی مناطق، شاهد استقبال بالای مردم از مراسمات مذهبی و مساجد بودیم. اما در برخی دیگر از مناطق شاهد عکس این موضوع بودهایم که فعالیت بیشتر مبلغین در جهت تقویت امر تبلیغی را میطلبد.

وی افزود: با توجه به فصل تابستان و تعطیلی مدارس بعضی از مبلغین با راه اندازی کلاسهای تابستانی در موضوعات قرآن، احکام و اعتقادات و همچنین فعالیتهای ورزشی و اردوها برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامهریزی داشتهاند که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هفتههای گذشته نیز از روستاهای طرح هجرت شهرستانهای رودبار جنوب، گلباف و شهداد بازدید کرده بودیم و در جریان مسایل این مناطق نیز قرار گرفتهایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha