جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره ‌آموزشی سرباز طلبه های آموزش و پرورش

حوزه/ دومین دوره آموزشی طلاب وظیفه در آموزش و پرورش، در اردوگاه شهدای گمنام مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  پایگاه دبیرخانه ستاد همکاری ها، دومین دوره آموزشی طلاب وظیفه در آموزش و پرورش با شرکت 78 نفر از طلاب استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان از امروز 16 تیر ماه به مدت یک هفته، در در اردوگاه شهدای گمنام مشهد مقدس آغاز شد.

 طلابی که دوره خدمت  ضرورت خود را در آموزش و پرورش می گذرانند ،در این دوره طی شصت ساعت کلاس و کارگاه  با اصول و روشهای کار در آموزش و پرورش آشنا می گردند و سپس در واحدهای آموزشی یا مراکز اداری آموزش و پرورش دوره خدمت ضرورت را سپری می نمایند .

طلاب وظیفه همچنین در این دوره مفاهیم و مطالبی چون، آشنایی با اهداف دوره های تحصیلی و مرور کتاب های درسی، آشنایی با شرح وظایف و ماموریت های حوزه پرورشی، آشنایی با آیین نامه اجرایی مدارس و نیز فضای مجازی آسیب ها و فرصت ها را خواهند آموخت .

نحوه پاسخ گویی به سئوالات و شبهات دانش آموزان، آشنایی با روانشناسی کودک و نوجوان، آشنایی با سند تحول بنیادین و... از دیگر مطالب دوره آموزشی سرباز طلبه در آموزش و پرورش است.

در آیین افتتاح این دوره  حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی،  مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری ها، حجت الاسلام والمسلمین کشوری، رئیس مرکز آموزش های مهارتی و کاربردی حوزه های علمیه و خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به ایراد سخن پرداختند و اهداف و اهمیت حضور طلاب در آموزش و پرورش را یادآور شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha