جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل

حوزه/ حجت الاسلام رضوانی با بیان این که در حال حاضرخانواده و مسجد اصلی ترین کانون تهاجم فرهنگی دشمن هستند، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای این دو کانون مهم اجتماعی برنامه ریزی کرده و مورد هدف شوم خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالین و خادمین مسجد جواد الائمه(ع) قزوین که با حضور خادمین بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد، گفت: باید فرصت را از دشمنان گرفته و با حق‌گویی به‌ موقع، دستاوردهای انقلاب و نظام طی  40 سال گذشته را تبیین کنیم.

وی با بیان این که در حال حاضرخانواده و مسجد اصلی ترین کانون تهاجم فرهنگی دشمن هستند، افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای این دو کانون مهم اجتماعی برنامه ریزی کرده و مورد هدف شوم خود قرار داده اند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که بهترین مکان برای مقابله با تهدیدها پایگاه مهمی همچون مسجد است که می تواند نقش حایز اهمیتی را ایفا نماید، ادامه داد: با توجه به جنگ نرم دشمنان در زمان حاضر،  فعالین مساجد افسران جنگ نرم بوده و وظیفه مقابله با توطئه‌های دشمنان را بر عهده دارند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی مسجد تنها محلی برای اقامه نماز و برگزاری مجالس ختم بود، ولی امام راحل بعد از پیروزی انقلاب تعریف جدیدی از اسلام، ولایت فقیه و نقش اجتماعی اسلامی مسجد مطرح کردند.

وی اظهار کرد: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد و مسجد را به عنوان اصلی ترین سنگر تداوم انقلاب و پایگاه مهم اجتماعی، دینی و حمایتی معرفی کردند.

استاد حوزه و دانشگاه  همچنین ضمن خیرمقدم به خادمین بارگاه حضرت امام رضا (ع) گفت: حضور خادمین بارگاه امام هشتم عطر حرم رضوی را در فضای استان گسترانیده است و این حرکت نه تنها در استان ما بلکه درسراسر کشور انجام می گیرد که جای قدردانی دارد.

برپایه این گزارش، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha