جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی توریست و معنویت

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در سال ۹۴ نزدیک به ۲۳ هزار و ۷۰۰ گردشگر را در حرم مطهر میزبانی کرده‌ایم، گفت: از سال ۹۴ تا ۹۶ آمار گردشگران حرم مطهر ۱۲۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، کمال ثریا اردکانی ظهر امروز در نشست تخصصی توریست و معنویت که در سالن جلسات حضرت خدیجه سلام‌الله علیها کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال گذشته از هزار و 20 کاروان و بیش از 92 هزار زائر به صورت ویژه میزبانی کرده‌ایم، اظهار کرد: 450 مورد تور حرم شناسی برای زائران بین‌المللی داشته‌ایم و هزار و 700 نشست معرفتی را برای آن‌ها برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال 94 نزدیک به 23 هزار و 700 گردشگر را در حرم مطهر میزبانی کرده‌ایم، اضافه کرد: از سال 94 تا 96 آمار گردشگران حرم مطهر 127 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت(س) از حضور گردشگران از 88 کشور و چهار قاره در حرم بانوی کرامت یاد کرد و گفت: چهار هزار و 100 مورد تور حرم‌شناسی و 150 نشست تخصصی را برای گردشگران حرم مطهر در سال گذشته برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از گردشگرانی که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور می‌یابند علاوه بر جاذبه‌های ظاهری به ابعاد معنوی این حرم مطهر نیز توجه دارند و این موضوع را در صفحه های اجتماعی خود مورد تاکید قرار داده‌اند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha