پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در اختتامیه اجلاس بسیج اساتید بسیجی حوزه های علمیه با تاکید براینکه دشمن هیچ گاه دست از توطئه وخباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی دارد، گفت: دشمن در صدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در آیین اختتامیه اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه اصفهان، قم ، خراسان و تهران، در مشهد، روحانیت و حوزه های علمیه را ایفا کننده نقشی بی بدیل درمقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی خواند.

 وی با بیان این که نظام اسلامی در عصر حاضر طرحی نو از مدل مردم سالاری دینی را در جهان ارائه کرده، تصریح کرد: این مدل الهام بخش و بر پایه مبانی اسلام ناب، به کابوس نظام سلطه و استکبار تبدیل شده است.

رسالت امروز اساتید بسیجی حوزه

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، اساتید و نخبگان حوزه های علمیه را دارای رسالتی خطیر در هدایت گری جامعه دانست و اظهار کرد: این نقش پذیری در خصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به مراتب سنگین‌تر شده است.

وی با تاکید براینکه دشمنان هیچ گاه دست از توطئه وخباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی دارند، گفت: دشمن امروز در صدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است و روحانیون به عنوان افسران این عرصه می‌توانند ایفاگر نقش های تعیین کننده ای در مقابل توطئه های دشمنان و صیانت از انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پایان با بیان اینکه مجموعه عظیم بسیج اساتید به فضل الهی امروز به رشد و بالندگی مطلوبی رسیده، خاطرنشان کرد: این حرکت اثربخش می‌تواند نتایج ، دستاوردها و ثمرات ارزشمندی را برای حوزه های علمیه به همراه داشته باشد.

برپایه این گزارش، اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه اصفهان، قم، خراسان و تهران که به مدت سه روز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha