چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیه ها و آینه ها

حوزه/ «آیه ها و آینه ها» شامل حکایت های جالب از سبک زندگی علما و بزرگان، به همت خبرگزاری حوزه، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، کتاب«آیه ها و آینه ها» شامل حکایت های جالب از سبک زندگی علما و بزرگان، به همت خبرگزاری حوزه، تدوین، چاپ و منتشر شد.

بر اساس این گزارش: رسانه رسمی حوزه، علاوه بر انعکاس بهنگام از رویدادهای حوزوی و غیر حوزوی،‌گنجینه ای از معارف دینی، احکام شرعی، مقالات علمی، پاسخ به شبهات، سیره بزرگان،‌ تربیت فرزند و آداب زندگی اسلامی را به مخاطبان خود ارائه می دهد که «آیه و آینه ها» خوشه ای از این خرمن معرفتی است.

کتابچه «آیه ها و آینه ها» که در 72 صفحه و با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیر اطلاع رسانی و  رسانه حوزه های علمیه منتشر شده، شامل بخشی از حکایت های جالب از سبک زندگی علما و بزرگان  است که به کوشش طلبه فاضل یوسف مولایی گردآوری گردیده و به تناوب در خبرگزاری حوزه منتشر شده است.

این کتابچه که منبری،آماده برای مبلغان به خصوص در ایام تبلیغی است، هر داستان آن، با یک نکته آغاز با آیه ای از قرآن کریم ادامه پیدا می کند و در نهایت با یک حکایت جالب و پند آموز از سبک و زندگی علمای دین، تمام می شود.

خاطرنشان می شود: رمز موفقیت مقام معظم رهبری؛ حلالیت طلبی شگفت انگیز آیت الله حائری؛ آیت الله میلانی در حال بیهوشی پرفسور برلون را مسلمان کرد؛ مرجع تقلیدی که خیاطی آموزش می داد؛ شب سخت سید جمال الدین گلپایگانی در تخت فولاد؛ عالمی که همسر برادرش را بعد از چهل سال زندگی نمی شناخت؛ گریه کلیمیان پای سخنرانی آیت الله نهاوندی؛ دارندگان حقوق های نجومی این حایت را بخوانند و... . ازبرخی موضوعات این کتابچه است.

یادآور می شود: علاقه مندان برای تهیه این کتابچه می توانند به دفتر مرکز ی خبرگزاری حوزه، واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی کوچه دوم پلاک 15 مراجعه کنند.

 

دانلود pdf آیه ها و آینه ها

 

 

آیه ها

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha