جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین گفت:هماهنگی جهت اعزام تیم ۵ نفره به کربلای معلا و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در حال پیگیری و انجام بوده و امسال نیز مثل سال‌های گذشته با حضور روحانیون مبلغ در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و موکب‌ها، برنامه‌های مختلفی ضبط و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام عباس افشار، در جلسه فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی از چاپ 30 هزار کتاب و جزوه آموزشی در رابطه با اهداف زیارت اربعین حسینی و بایدها و نبایدهای این مراسم معنوی خبر داد.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: همان‌طور که کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی کار خود را با برگزاری جلسات منظم شروع نموده، حوزه علمیه قزوین نیز در این راستا جلسات منظم و خوبی با بعثه مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در کربلای معلا و در مراسم اربعین حسینی انجام داده که امیدواریم دستاوردهای خوب و ارزشمندی به دست آوریم.

وی افزود: هماهنگی جهت اعزام تیم 5 نفره به کربلای معلا و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در حال پیگیری و انجام بوده و امسال نیز مثل سال‌های گذشته با حضور روحانیون مبلغ در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و موکب‌ها، برنامه‌های مختلفی ضبط و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام افشار خاطرنشان کرد: تیم فرهنگی حوزه علمیه قزوین هم برای موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر نجف و کربلای معلا برنامه‌های سخنرانی و پاسخگویی به شبهات و سؤالات زائرین خواهد داشت.

وی گفت: باید از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و همکاران فنی این سازمان که با پخش برنامه‌های مراسم اربعین حسنی و اطلاع‌رسانی به‌موقع هم از صدا و هم از سیما تلاش‌های ماندگاری داشتند، قدردانی نمایم.

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از برپایی نمایشگاه سربند ۲ در استان و در آستانه ماه محرم پرداخت و بیان کرد: در شهریورماه سال جاری ۳۰۰ عکس منتخب از عکاس اعزامی حوزه علمیه قزوین به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و فعالیت‌های تبلیغی روحانیون حوزه علمیه قزوین در شهرستان‌های استان قزوین برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha