چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میثاق طلبگی بوشهر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از شرکت ۴۰ داوطلب ورود به حوزه علمیه استان در دوره متمرکز «میثاق طلبگی» در شهر خان زنیان استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام علی آذرشب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از پایان دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورد به حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: این دوره با شرکت 40 نفر از پذیرفته شدگان آزمون کتبی و شفاهی ورود به حوزه  استان در شهر خان زنیان استان فارس برگزار شد و پس از یک هفته برگزاری برنامه های متنوع آموزشی و تهذیبی به پایان رسید.

وی با بیان این که این دوره ۳۰ تیر ماه آغاز و تا پنجم مرداد ماه به صورت متمرکز برگزار شد، ادامه داد: آشنایی طلاب جدید با فضای حوزه، الزامات طلبگی، سیره بزرگان و علمای حوزه و شیوه تحصیل در حوزه های علمیه از جمله اهداف برگزاری دوره میثاق طلبگی بوده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این که برنامه های جذاب و متنوعی در این دوره تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: کلاس های آموزشی، برنامه های قرآنی، حلقه های معرفتی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و اختصاصی و برنامه های ورزشی و تفریحی از جمله برنامه های این دوره است.

گفتنی است، پس از برگزاری دوره میثاق طلبگی و ارزیابی افراد جدیدالورود، دوره اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha