پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به لزوم فعالیت تیمی در زمینهٔ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از سوی طلاب و روحانیان، گفت: طلاب باید طریقه کار کردن در فضای مجازی را بیاموزند و به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنند تا اثرگذاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان، با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در جامعه دینی، اظهار کرد: طلاب باید خود را از جنبه‌های مختلف علمی، دینی و فرهنگی تقویت کنند تا بتوانند نقش و رسالت طلبگی خود را به‌درستی ایفا کنند.

مدیر حوزه علمیه استان خراسان شمالی تصریح کرد: خدمتگزاری به دین سعادت و توفیق ذی‌قیمتی است که نصیب ما شده، ازاین‌رو باید قدر این فرصت را دانسته و به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به ضرورت عشق به طلبگی و کار جهادی برای گام نهادن در مسیر سربازی حضرت ولیعصر(عج)، خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت که در این مسیر مین‌های زیادی از منیت در مقابل ما قرار دارد، ازاین‌رو باید توسل ما قوی باشد تا ملکوتی و سبک‌بار از این مسیر به سلامت گذشته و رسالت خود را به‌درستی ایفا کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به دشواری‌های موجود در مسیر، گفت: در این راه هر چه به قله نزدیک‌تر شویم سراشیبی‌ها و سختی‌ها بیشتر می‌شود و به همین دلیل امروز فعالیت فرهنگی و تبلیغی سخت‌تر است، اما ما باید آماده‌تر و ورزیده‌تر باشیم و دشمن را بشناسیم تا بتوانیم مفیدتر واقع شویم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت فعالیت تشکلی و منسجم فرهنگی و مذهبی، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آسیب کار مذهبی و فرهنگی در جامعه ما نداشتن انسجام و عدم فعالیت تیمی و تشکیلاتی است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به لزوم فعالیت تیمی در زمینهٔ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از سوی طلاب و روحانیان، خاطرنشان کرد: طلاب باید طریقه کار کردن در فضای مجازی را بیاموزند و به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنند تا اثرگذاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی، بخش قابل‌توجهی از کار شامل بازنشر مطالب بوده و تنها درصد کمی شامل تولید محتوا می‌شود، اظهار کرد: باید طلاب و روحانیان و دغدغه‌مندان دین به‌صورت حرفه‌ای و هدفمند در زمینهٔ تولید محتوای فضای مجازی فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha