سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به انتشار فراخوان‌های تظاهرات خیابانی از سوی ضدانقلاب، گفت: مردم هوشیار هستند و نمی‌گذارند ضدانقلاب از این اوضاع بهره‌برداری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اوضاع فعلی کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، اظهار کرد: وضعیت امروز اقتصادی کشور زیبنده نظام اسلامی نبوده و مسئولان باید برای برون‌رفت از این وضعیت چاره اساسی بیندیشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تصریح کرد: باید بپذیریم امروز مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی روبرو هستند که بخشی از این مشکلات ناشی از اقدامات مذبوحانه و تحریم‌های دشمنان است، اما بخش قابل‌توجهی از آن هم ناشی از ضعف عملکرد مسئولان و کم‌کاری‌های داخلی است.

وی افزود: وقتی هزینه‌ها چند برابر شده و اجناس گران شده‌اند به‌گونه‌ای که هزینه عادی زندگی به دو برابر رسیده، حقوق و دستمزد فعلی کارگر کفاف زندگی او را نمی‌دهد، ازاین‌رو باید مجلس و دولت به این موضوعات ورود کند.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه قوه قضائیه هم باید در این زمینه به رسالت خود عمل کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این‌طور برداشت می‌شود که اکنون همه در حال پاس‌کاری هستند و مقصران تأدیب نمی‌شود.

وی با اشاره به ضعف عملکرد تیم اقتصادی دولت، اضافه کرد: مسئولان باید از حرف گذشته و به عمل برسند، اما تاکنون مسئولان تنها به حرف بسنده کرده‌اند، در حالی که مردم می‌خواهند مسئولان حرف نزده و عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم از دولت انتظار دارند شرایط را توضیح دهد، افزود: مردم ما نجیب و خوب هستند، همین مردم در روز قدس گذشته در اوج گرما و گرفتاری‌های اقتصادی با تمام شور و هیجان در تظاهرات شرکت کردند.

وی اظهار کرد: با وجود فراخوان‌هایی که از سوی ضدانقلاب برای تظاهرات خیابانی داده می‌شود مردم هوشیار هستند و نمی‌گذارند ضدانقلاب از این اوضاع بهره‌برداری کرده و مردم را در برابر نظام قرار دهند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: مردم در سطح خیابان این اراذل و اوباش را جمع می‌کنند، اما همین مردم از مسئولان انتظار دارند لااقل اوضاع را تشریح کرده و برای رفع گرفتاری‌های موجود به حرف بسنده نکرده و عمل کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha