چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: بیانه اخیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در رابطه با مسائل و مشکلات کشور و وضع معیشتی مردم نشان می دهد که تبلیغات دشمنان که می گویند مراجع و علما نسبت به وضعیت معشیت و مشکلات مردم بی تفاوت هستند، دروغی بیش نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره بیانیه اخیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: همه به این وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور و ناکارآمدی برخی از دولتمردان و مسئولان اقتصادی اذعان داریم و همین عوامل باعث گردید مراجع عالیقدری همانند آیت الله العظمی مکارم شیرازی و دیگر علما در بیانیه هایی واکنش نشان دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیانیه خویش، به چند مورد کلیدی اشاره فرموده اند، گفت: این مرجع عالیقدر با صدور بیانیه ای ضمن اعلام و تبین مواضع علمای کشور نسبت به اوضاع اقتصادی، تاکید فرموده اند که دستگاه قضا نباید در برخورد با عاملان نابسامانی اهمال و یا خدایی ناکرده کوتاهی نمایند.

وی افزود: همین تاکیدات آیت الله العظمی مکارم شیرازی نشان می دهد که تبلیغات دشمنان که می گویند مراجع دینی کشور نسبت به وضعیت معشیت مردم بی تفاوت هستند، دروغی بیش نیست. این عالم عالیقدر جهان اسلام حتی در بخشی از بیانیه خود از قوه قضائیه کشور اظهار گله مندی دارند که نشان از دغدغه علمای اعلام نسبت به معیشت و زندگی مردم دارد.

این استاد حوزوی ادامه داد: در بخش دیگری از بیانیه آیت الله العظمی مکارم شیرازی، ایشان از مردم خواسته اند که به رغم وجود مشکلات اقتصادی در کشور، همواره انسجام و وحدت خود را حفظ کنند که نشان می دهد علما به خوبی به توطئه های بی شمار دشمنان علیه این نظام مقدس، آگاه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار کرد: همچنین در بیانیه آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مسئله فساد در واردات هزاران خودرو به شدت به قوه قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی هشدار داده اند و خواسته اند که این پرونده فساد را در کمترین زمان ممکن حل و فصل نمایند و عاملان این مفسده را محاکمه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: مردم ایران باید بدانند که مراجع تقلید و علما همواره و در هر زمان و مکان به فکر زندگی و معشیت مردم بوده و هستند، ولی برخی از دشمنان خارجی و حتی داخلی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و علما هستند که بی شک هرگز به خواسته نامشروع و باطل خود نخواهند رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha