چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز گفت: فعالیت های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در راستای ترویج آموزه های دینی دانش آموزان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز در جلسه کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه مرکز این شهرستان با اشاره به فعالیت های آموزشی و دینی در این دو مرکز گفت: فعالیت هایی که در حوزه های علمیه و آموزش و پرورش انجام می گیرد باید در راستای ترویج آموزه های دینی در بین دانش آموزان باشد تا سبب رشد و شکوفایی آنها شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر فعالیت های حوزه علمیه و آموزش و پرورش هم جهت باشد بدون شک تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد خاطرنشان کرد: بی توجهی به آن بر خلاف نظام تعلیم و تربیت است و نتایج خوبی را با خود همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام محی الدینی با بیان اینکه مراکز علمی و فرهنگی در قبال دانش آموزان نباید جزیره ای عمل کنند تصریح کرد: اگر این دو مرکز حساس، با یکدیگر هماهنگی نداشته باشند باعث دوگانگی دانش آموزان می شود.

امام جمعه شهرستان مهریز افزود: از دیگر مسائلی که در دو مرکز آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از نیروهای آموزش دیده در مدارس است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha