جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فرحزاد

حوزه/ سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه مؤمنان باید نسبت به پایمالی حقوق الهی معترض باشند، گفت: خداوند متعال نسبت به بندگان خود حقوقی دارد اما گاهی افراد نسبت به این حقوق توجه لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد پنج شنبه شب طی سخنانی در جمع زائران حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به این که اعتماد و توکل به خداوند متعال راهکار اصلی رسیدن به هر موفقیت در دنیا و آخرت است، اظهار کرد: اگر به خداوند ایمان داشته باشیم می‌توانیم هر کاری را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال قادر به هر کاری است، اضافه کرد: افرادی که به خداوند متعال پناه نبرند به هیچ پناه حقیقی دیگری در این دنیا نخواهند رسید.

این سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: انسان در هر کاری باید به دنبال یاری گرفتن از خداوند متعال باشد و این یکی از اصول مهم و از نشانه‌های توجه به توحید خداوند است.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان باید نسبت به پایمالی حقوق الهی معترض باشند، عنوان کرد: خداوند متعال نسبت به بندگان خود حقوقی دارد اما گاهی افراد نسبت به این حقوق توجه لازم را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه بی‌توجهی نسبت به ظلم نیز خود یک ظلم بزرگ است، مطرح کرد: اگر در این دنیا ظلم و ستمی صورت می‌گیرد نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

وی ادامه داد: خداوند متعال تنها رزاق است به همین علت نمی‌تواند در کسب روزی شریکی برای خدا قائل شویم، همه منابعی که حقوق خود را از  آن‌ها دریافت می‌کنیم در حقیقت ابزار و وسایل ارتباطی برای انتقال روزی هستند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha