سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با ایمان راسخ خود به آرمان های انقلاب پایبند خواهند ماند، گفت: این مردم ثابت کردند که فشارها و هجمه های دشمنان نمی تواند خللی در اراده این ملت در دفاع از انقلاب ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم گفت: مسئولان باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات رهبری به کار گیرند.

وی با بیان این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب رفع مشکلات کشور خواهد شد، افزود: مسئولان به جای این که تحریم ها را عامل مشکلات اقتصادی عنوان کنند به فکر تدبیر مناسب باشند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که همان طور که رهبری معظم فرمودند هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند.

وی با بیان این که عامل مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به تحریم ها نیست، تصریح کرد: مشکلات به وجود آمده ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت و سیاست گذاری ها است که باید با تدبیر اصلاح شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر رفع مشکلات اقتصادی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و ظرفیت جوانان انقلابی نیز تاکید کردند، گفت: علل تمام مشکلات اقتصادی کشور مربوط به دشمن و خارج از کشور نیست بلکه سوء تدبیرهای داخلی، فساد برخی مدیران و نگاه غرب‌گرایانه آنان از جمله عوامل داخلی مشکلات است.

حجت لاسلام قلی پور با تاکید بر این‌که دولت نیز باید تغییراتی در تیم اقتصادی خود ایجاد کند، افزود: بی تدبیری و سیاست‌های غلط باعث مشکلات عدیده‌ای از جمله بی ثباتی در بازار سکه و ارز و پایین آمدن ارزش پول ملی شده است.

وی با بیان این که لازم است دولت در تیم اقتصادی خود تغییراتی را ایجاد کند، خاطرنشان کرد: با وجود افراد لایق و توانمند که در کشور وجود دارد می تواند جلوی افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی گرفت.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود، طرح مسأله مذاکره از سوی رئیس جمهور آمریکا را یک موضوع تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: نباید فریب این تاکتیک های تبلیغاتی دشمن را خورد، بلکه باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که راه حل مشکلات کشور هم افزایی و هم صدایی مردم و مسؤولان در برابر تهدیدات دشمن است، خاطرنشان کرد: همبستگی ملی موجب عقب نشینی دشمن از مواضع زیاده خواهانه خود خواهد شد.

وی با تأکید براین که در جامعه اسلامی هیچ خطی جز خط رهبری و ولایت فقیه را نمی‌شناسیم، تصریح کرد: امروز همه بخش های کشور باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند تا شرایط موجود رهایی یابیم.

امام جمعه بابلسر با بیان این که علیرغم همه سختی‌ها و تلاش‌ها برای پیروزی و حفظ نظام اسلامی، متأسفانه عده ای به منظور تحقق اهداف شوم خود در جهت ناامیدی مردم و فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب تلاش می کنند، گفت: دشمنان نظام بدانند مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته و ثابت کردند که تهدید، توطئه و تحریم تاثیری در اراده فولادین ملت ایران در حمایت از انقلاب اسلامی ندارد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با ایمان راسخ خود به آرمان های انقلاب پایبند خواهند ماند، تصریح کرد: این مردم ثابت کردند که فشارها و هجمه های دشمنان نمی توانند خللی در اراده این ملت در دفاع از انقلاب ایجاد کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha