پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بخش عظیمی از مشکلات امروز به دلیل بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌های اشتباه است، گفت: بدون تردید جوانانی که توانستند در زمینه کشف فرمول های هسته ای موفق باشند در عرصه کشف فرمول های اقتصادی و صنعتی نیز می توانند موفق باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی، شب گذشته در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله مرحوم سید جواد مدرسی(ره) که در مسجد بیاق خان یزد برگزار شد با اشاره به فعالیت های دشمنان اسلام در جهت ترویج شبهات مختلف در سطح جامعه گفت: هفت هزار کانال ماهواره و شبکه‌های اجتماعی هر روز  شبهات فراوان دینی ایجاد می‌کنند و اگر انسانی بخواهد از این موقعیت حساس به سلامت خارج شود باید در مسیر الهی و اتکا به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه سیاستی که امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی دنبال می‌کنند، سیاستی بدون اخلاق است تصریح کرد: این سیاست جامعه بشری را درمانده کرده است و نتیجه آن 70 سال ظلم به ملت مظلوم فلسطین، غارت آفریقایی‌ها و  تولید کلاهک‌های هسته‌ای است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تکیه بر نیروهای جوان می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور است، عنوان کرد: امروز ظرفیت های بسیار خوبی در نسل جوان وجود دارد که اگر به خوبی هدایت و استفاده شود بدون شک گره های کور موجود باز می شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی با اشاره به اینکه راه میانی دشمن در عرصه جنگ نرم فشار آوردن است، افزود: این کار سال هاست که در اتاق های فکر دشمن طرح‌ریزی و برای اجرا ابلاغ شده که شرکت به شرکت و بخش به بخش را پیگیری می‌کنند تا این فشار همه‌گیر شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بخش عظیمی از مشکلات امروز به دلیل بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌های اشتباه است، گفت: بدون تردید جوانانی که توانستند در زمینه کشف فرمول های هسته ای موفق باشند در عرصه کشف فرمول های اقتصادی و صنعتی نیز می توانند موفق باشند که نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند تا از ظرفیت ها و پتانسیل هایشان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: اگر در این چهل سال به خوبی به کشور بنگرید خواهید دید که جوانان کشورمان در هر زمینه ای که وارد شدند، سربلند بودند ولی اگر هم جایی با مشکل روبه رو شدیم نشان از نگاه نادرست برخی بوده که به جای نگاه به قدرت خدا، نگاهشان به دیگران بوده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha