جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد

حوزه/ معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به لزوم توجه ویژه به فرهنگ رأفت رضوی در جامعه، گفت هر ساله در زمان برگزاری این جشن، قریب به ۴۰هزار نفر شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد پیش از ظهر امروز در همایش خادم یاران و خانواده رضوی استان یزد که در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شد جشنواره زیر سایه خورشید را یکی از بزرگترین اجتماع مردمی در استان یزد دانست و تصریح کرد: هر ساله در زمان برگزاری این جشن، قریب به 40هزار نفر شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید یزد بیش از 280برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی برگزار شد افزود: قریب به 120هزار نفر از مردم دارالعباده به صورت مستقیم در مراسمات این جشنواره حضور داشتند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی جشنواره، تنوع برنامه‌ها در 40 عنوان بود که به لطف خداوند مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با بیان اینکه یکی از برنامه های یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید یزد افتتاح 13پایگاه سلامت در سطح استان بود گفت: ویزیت رایگان 500نفر، تهیه ده ها جهیزیه، تهیه بسته های حمایتی از جمله برنامه های این دوره از جشنواره زیر سایه خورشید بود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است که در جامعه برروی فرهنگ رأفت رضوی بیشتر دقت نظر داشته باشیم اظهار داشت: نیاز است که همکاران در مشهد مقدس کارشناسی دقیق تری روی کانون‌های خادم یاری که این مسئله حاصل از جلسات تشکل‌ها و بیان دغدغه‌های مسئولان این بخش است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha