پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر این که در سیره رضوی دست رد زدن به سینه نیازمند نیست، گفت: تاکنون ۷۰۰هزار نفر از کسانی که توانایی مالی مناسبی نداشتند به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه 27مرداد ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد به ویژگی های مردم دارالعباده اشاره کرد و گفت: مردم استان یزد در عرصه‌های مختلف و امتحان‌های انقلاب موفق و سربلند بوده‌اند.

وی با تاکید بر این که بدون شک نیروی انسانی کارآمد جمهوری اسلامی ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در جهت گذر از این زمان حساس است، افزود: این نیروی کارآمد در گذشته هم توانایی عظیم خود را به رخ جهانیان کشید و در هشت سال دفاع مقدس به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کرد که این مسئله نشان می دهد امروز هم می تواند با استفاده از این ظرفیت، در جنگ اقتصادی پیروز و سربلند باشد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به فعالیت اردوهای جهادی در سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: اینکه دانشجویان و دانش آموزان پس از پایان درسشان به مناطق محروم اعزام می شوند و سخت ترین کارها را با نیت خالصانه انجام می دهند که نشان از وجود روحیه مشارکت در مردم در جهت حل مشکلات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه تسهیل زیارت به ویژه برای افرادی که توانایی مالی چندانی ندارند را یکی از سیاست‌های آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: هیچ کسی نباید به دلیل مشکلات مالی از زیارت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) محروم باشد و در این راستا تاکنون 700 هزار نفر به حرم مطهر اعزام شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از وظایف جدی آستان قدس رسیدگی به محرومان است و در سیره رضوی دست رد به سینه نیازمند زدن نیست و بلکه در سیره حضرت امام رضا(ع) و سایر امامان ما رسیدگی به فقرا و دستگیری از آنها بوده است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha